Receptioniste/telefoniste in Hoevelaken

Hoevelaken

Parttime

Oproepbasis

SDG Facilities richt zich al meer dan 25 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes en hospitality medewerkers. SDG staat garant voor korte communicatielijnen, waardoor de medewerkers kunnen rekenen op een prettige en persoonlijke ondersteuning bij het werk dat zij doen voor verschillende opdrachtgevers. Niets is zo belangrijk als een goede eerste indruk en daar weet jij alles van! Maak jij van elk ontvangst een echte beleving voor klant, leverancier en medewerker? Dan zijn wij dringend op zoek naar jou!

Over deze functie

Jij gaat iedereen ontvangen met een vriendelijke en toegankelijke houding. Zelfs de meest chagrijnige bezoeker moet namelijk door jou glimlachen. Snel even een e-mailtje wegtikken, het voorzien van algemene informatie aan bezoekers en medewerkers. Op een hartelijke wijze de telefoon aannemen en adequaat warm of koud doorverbinden. Regelen van de in-en uitgaande post, sleutels beheren, passen registratie en nog meer van die taken. Jij regelt het wel even allemaal.

Dit kan je van ons verwachten

  • Een brutosalaris tussen € 2426,- en € 2675,-  o.b.v. 40 uur
  • Pensioenregeling
  • 8% vakantie geld
  • Een 7 maanden contract met als doel om jou vast in dienst te nemen
  • Gratis parkeerplek bij de klant
  • Aanbrengen nieuwe klant, 350 euro netto
  • Binnenhalen nieuwe collega, 100 euro netto
  • Reiskosten (21 cent per KM)
  • Een goed inwerk traject
  • Persoonlijke begeleiding

Dit kunnen wij van jou verwachten

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Bedienen van computer, telefoon beantwoorden, adequaat aankondigen en doorverbinden en verwerken van het telefoonverkeer (klanten, leveranciers, collega’s)
  • Vergaderzalen reserveren en controleren op netheid en eventueel actie ondernemen
  • Klachten c.q. storingen in het pand adequaat oppakken en afhandelen
  • Vergaderzalen/ fietsen reserveren via het reserveringssysteem
  • (Kantoor)voorraden bijhouden en contacten onderhouden met diverse leveranciers
  • Ervaring: receptiewerkzaamheden: 1 jaar (gewenst)
  • MBO opleiding
  • Empathische en dienstverlenende instelling

Denk je nu, dit is nou echt iets voor mij? Solliciteer dan direct!
Dan komen wij graag met jou in contact! Door middel van een klik op  “Direct solliciteren” met daarin jouw CV, maar zeker een pasfoto horen wij graag of we jou mogen bellen om de vacature met je te bespreken.

Scroll naar boven
Online
SDG Facilities X

Astrid | SDG Facilities

SDG Facilities richt zich al 25 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, conciërges en call-center medewerkers.