Receptioniste/telefoniste in Groningen

Groningen

Parttime

Oproepbasis

Voor een opdrachtgever in Groningen zoeken wij een enthousiaste, vriendelijke gastvrouw.

Over deze functie

Jij geeft hospitality een gezicht! Jij bent toegankelijk, hebt een open houding en klantvriendelijkheid zit in je genen. Bij binnenkomst geef jij elke bezoeker een warm welkom en je zorgt ervoor dat zij op een vriendelijke manier te woord worden gestaan. Jij begrijpt wat onze opdrachtgever wil. Kortom: Jij bent het visitekaartje voor onze opdrachtgever!

De locatie waar je komt te werken is een van top tot teen duurzame samenwerk-locatie waar verschillende bedrijven zijn gevestigd en samenwerken. Het is een bedrijfsverzamelgebouw waar je je meteen thuis voelt en waar je alles vindt om goed te kunnen (samen)werken, vergaderen én eten. Jij bent een belangrijke schakel in dit pand en je kent alle huurders. Je ontvangt bezoekers, medewerkers en leveranciers op een persoonlijke, gastvrije wijze.

Je bent als oproep beschikbaar en kan werken van 08:00-17.00 uur. Wij zoeken een kandidaat die woonachtig is in de regio.

Dit kan je van ons verwachten

  • Een brutosalaris tussen € 2426,- en € 2675,- o.b.v. 40 uur
  • Pensioenregeling
  • 8% vakantie geld
  • Een 7 maanden contract met als doel om jou vast in dienst te nemen
  • Gratis parkeerplek bij de klant
  • Aanbrengen nieuwe klant, 350 euro netto
  • Binnenhalen nieuwe collega, 100 euro netto
  • Reiskosten (21 cent per KM)
  • Een goed inwerk traject
  • Persoonlijke begeleiding

Dit kunnen wij van jou verwachten

  • Als gastvrouw/gastheer zowel in- als externe klanten op een gastvrije persoonlijke wijze ontvangen, aanmelden en het aanbieden van koffie aan gast(en)
  • Bedienen van computer, telefoon beantwoorden, adequaat aankondigen en doorverbinden en verwerken van het telefoonverkeer (klanten, leveranciers, collega’s)
  • Vergaderzalen reserveren en controleren op netheid en eventueel actie ondernemen
  • Klachten c.q. storingen in het pand adequaat oppakken en afhandelen
  • Vergaderzalen/ fietsen reserveren via het reserveringssysteem
  • (Kantoor)voorraden bijhouden en contacten onderhouden met diverse leveranciers
  • Ervaring: receptiewerkzaamheden: 1 jaar (gewenst)
  • MBO opleiding

Denk je nu, dit is nou echt iets voor mij? Solliciteer dan direct!
Dan komen wij graag met jou in contact! Door middel van een klik op “Direct solliciteren” met daarin jouw CV, maar zeker een pasfoto horen wij graag of we jou mogen bellen om de vacature met je te bespreken.

 

Scroll naar boven
Online
SDG Facilities X

Astrid | SDG Facilities

SDG Facilities richt zich al 25 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, conciërges en call-center medewerkers.