Receptioniste/telefoniste in Eindhoven
Eindhoven
Parttime
Oproepbasis
Voor een opdrachtgever gevestigd in Eindhoven zoeken wij een enthousiaste kandidate die ons team van receptionistes wil komen versterken. Op de dagen of dagdelen dat de vaste receptionistes niet kunnen werken, spring jij als onze rots in de branding bij. Je hebt wel wat uren per week over of je zoekt gewoon een leuke bijbaan.
Over deze functie
Jij geeft de klant die binnenkomt onmiddellijk een warm welkom gevoel en zorgt ervoor dat de klant op een goede manier te woord wordt gestaan. Je geeft hem/haar een bezoekerspasje en meld hem of haar aan in een bezoekersregistratiesysteem. Jij bent het visitekaartje voor zowel SDG Facilities als van onze opdrachtgever. Je ontvangt de post en pakketten voor de medewerkers en verdeelt deze over de postvakjes. Je verstrekt de juiste informatie aan bezoekers en medewerkers. Je neemt de telefoon aan en verbindt de beller door met de juiste medewerker of afdeling. Een echte hands-on functie. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat je alles goed kan leren, voordat we je het alleen laten doen.
Wij zijn op zoek naar een representatieve kandidaat of kandidate die in Eindhoven woonachtig is of binnen een straal van 20 km woont. Hele werkdagen zijn van 07:30 tot 18:00 uur en een dagdeel kan zijn van 07:30 tot 13:00 uur en van 12:30 tot 18:00 uur.
Dit kan je van ons verwachten
- Een brutosalaris tussen € 2426,- en € 2675,- o.b.v. 40 uur
- Pensioenregeling
- 8% vakantie geld
- Een 7 maanden contract met als doel om jou vast in dienst te nemen
- Gratis parkeerplek bij de klant
- Aanbrengen nieuwe klant, 350 euro netto
- Binnenhalen nieuwe collega, 100 euro netto
- Reiskosten (21 cent per KM)
- Een goed inwerk traject
- Persoonlijke begeleiding
Dit kunnen wij van jou verwachten
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Bedienen van computer, telefoon beantwoorden, adequaat aankondigen en doorverbinden en verwerken van het telefoonverkeer (klanten, leveranciers, collega’s)
- Vergaderzalen reserveren en controleren op netheid en eventueel actie ondernemen
- Klachten c.q. storingen in het pand adequaat oppakken en afhandelen
- Vergaderzalen/ fietsen reserveren via het reserveringssysteem
- (Kantoor)voorraden bijhouden en contacten onderhouden met diverse leveranciers
- Ervaring: receptiewerkzaamheden: 1 jaar (gewenst)
- MBO opleiding
- Empathische en dienstverlenende instelling
Denk je nu, dit is nou echt iets voor mij? Solliciteer dan direct!
Dan komen wij graag met jou in contact! Door middel van een klik op “Direct solliciteren” met daarin jouw CV, maar zeker een pasfoto horen wij graag of we jou mogen bellen om de vacature met je te bespreken.