Receptioniste/telefoniste in Barneveld

Barneveld

Parttime

Oproepbasis

Wij zijn opzoek naar een oproep receptioniste die kan invallen tijdens vakanties of verlof van collega’s!

Over deze functie

Als Receptioniste ben jij ons visitekaartje bij onze opdrachtgever in Barneveld en ontzorg jij waar je kan. Je ontvangt bezoekers aan de receptie met een vriendelijke glimlach en zorgt ervoor dat ze een kopje koffie krijgen tijdens het wachten. Ook beantwoord je de telefoon en hierbij zorg je dat de persoon aan de andere kant van de lijn goed geholpen wordt en eventueel doorverbonden wordt met de juiste persoon.

Andere taken die jij als receptioniste vervuld zijn: Postverwerking en e-mailverwerking en de uitgifte van bezoekerspasjes. Je hoeft bezoek niet te registreren, want dit wordt hier al digitaal door de bezoeker zelf gedaan bij binnenkomst en de medewerker krijgt hiervan al bericht.

 

Het bedrijf waar je komt te werken:
Een toonaangevend wereldwijd bedrijf voor technologiediensten. Door samen te werken met organisaties over de hele wereld, bereiken zij de bedrijfsresultaten door middel van intelligente technologische oplossingen. Intelligent betekent voor dit bedrijf data-gedreven, verbonden, digitaal en veilig. Bij deze internationale ICT leverancier werken 40.000 mensen wereldwijd verspreid over 57 landen. Het bedrijf in Barneveld heeft intern een prettige, informele sfeer, maar wel met formele normen en waarden naar bezoekers.

Dit kan je van ons verwachten

  • Een brutosalaris tussen € 2426,- en € 2675,- o.b.v. 40 uur
  • Pensioenregeling
  • 8% vakantie geld
  • Een 7 maanden contract met als doel om jou vast in dienst te nemen
  • Gratis parkeerplek bij de klant
  • Aanbrengen nieuwe klant, 350 euro netto
  • Binnenhalen nieuwe collega, 100 euro netto
  • Reiskosten (21 cent per KM)
  • Een goed inwerk traject
  • Persoonlijke begeleiding

Dit kunnen wij van jou verwachten

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Bedienen van computer, telefoon beantwoorden, adequaat aankondigen en doorverbinden en verwerken van het telefoonverkeer (klanten, leveranciers, collega’s)
  • Vergaderzalen reserveren en controleren op netheid en eventueel actie ondernemen
  • Klachten c.q. storingen in het pand adequaat oppakken en afhandelen
  • Vergaderzalen/ fietsen reserveren via het reserveringssysteem
  • (Kantoor)voorraden bijhouden en contacten onderhouden met diverse leveranciers
  • Ervaring: receptiewerkzaamheden: 1 jaar (gewenst)
  • MBO opleiding
  • Empathische en dienstverlenende instelling
  • Versturen en aannemen van pakketten

Denk je nu, dit is nou echt iets voor mij? Solliciteer dan direct!
Dan komen wij graag met jou in contact! Door middel van een klik op  “Direct solliciteren” met daarin jouw CV, maar zeker een pasfoto horen wij graag of we jou mogen bellen om de vacature met je te bespreken.

Scroll naar boven
Online
SDG Facilities X

Astrid | SDG Facilities

SDG Facilities richt zich al 25 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, conciërges en call-center medewerkers.