Enthousiaste receptioniste in Capelle aan den IJssel op oproepbasis

Capelle aan den IJssel

Parttime

Oproepbasis

Wij zoeken een enthousiaste ervaren receptioniste met die glimlach! Die glimlach die zonder woorden “welkom” zegt! Ben jij beschikbaar op oproepbasis, dan zoeken wij jou!!

Over deze functie

Jij geeft hospitality een gezicht! Jij bent toegankelijk, hebt een open houding en klantvriendelijkheid zit in je genen. Bij binnenkomst geef jij elke bezoeker een warm welkom en je zorgt ervoor dat zij op een vriendelijke manier te woord worden gestaan. Jij begrijpt wat onze opdrachtgever wil. Kortom: Jij bent het visitekaartje voor onze opdrachtgever!

Dit kan je van ons verwachten

  • Een bruto uursalaris van 15,- euro
  • Pensioenregeling
  • 8% vakantie geld
  • Een 7 maanden contract met als doel om jou vast in dienst te nemen
  • Gratis parkeerplek bij de klant
  • Aanbrengen nieuwe klant, 350 euro netto
  • Binnenhalen nieuwe collega, 100 euro netto
  • Reiskosten (21 cent per KM)
  • Een goed inwerk traject
  • Persoonlijke begeleiding

Dit kunnen wij van jou verwachten

  • Als gastvrouw/gastheer zowel in- als externe klanten op een gastvrije persoonlijke wijze ontvangen, aanmelden en het aanbieden van koffie aan gast(en)
    Bedienen van computer, telefoon beantwoorden, adequaat aankondigen en doorverbinden en verwerken van het telefoonverkeer (klanten, leveranciers, collega’s)
  • Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en doorgeven van de meldingen/storingstelefoon
  • Vergaderzalen reserveren en controleren op netheid en eventueel actie ondernemen
  • Ontvangen en registreren binnenkomende e-mail berichten en draagt zorg voor de verspreiding hiervan.
  • Je biedt ondersteuning bij evenementen
  • Verricht op verzoek van de Facilitair Manager alle voorkomende administratieve werkzaamheden voor de eigen dan wel op verzoek ook voor andere afdelingen, zoals bijvoorbeeld het uitwerken van niet vertrouwelijke correspondentie op basis van aangeleverde concepten of gegevens.
  • Voert overige tot de functie behorende en opgedragen werkzaamheden uit.
  • Bestellen van taarten en kaarten
  • Ervaring: receptiewerkzaamheden: 2 jaar (gewenst)
  • mbo-opleiding

 

Denk je nu, dit is nu echt iets voor mij? Solliciteer dan direct!
Dan komen wij graag met jou in contact! Door middel van een klik op  “Direct solliciteren” met daarin jouw CV, maar zeker een pasfoto horen wij graag of we jou mogen bellen om de vacature met je te bespreken.

Astrid, jouw contactpersoon

Wil jij toch nog meer informatie over het sollicitatieproces? Vul dan het contactformulier in en Astrid neemt zo spoedig mogelijk contact met jou op.

Scroll naar boven
Online
SDG Facilities X

Astrid | SDG Facilities

SDG Facilities richt zich al 25 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, conciërges en call-center medewerkers.