fbpx

SDG ONTZORGT

Als gecertificeerd specialist op het gebied van de hospitality dienstverlening richt SDG Facilities zich al 25 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, conciërges en call-center medewerkers.

Onze visie en aanpak sluiten naadloos aan op de huidige trends en ontwikkelingen in de markt. Organisaties besluiten steeds vaker om zich puur op hun kernactiviteiten te richten. Als onderdeel van deze strategie worden ondersteunende diensten uitbesteed. SDG facilities is dé ervaren en betrouwbare partner om dit proces op maat te ondersteunen en zijn opdrachtgevers te ontzorgen. Daarbij staat er altijd een team met gemotiveerde medewerkers centraal.

SDG staat garant voor korte communicatielijnen, waardoor de medewerkers kunnen rekenen op een prettige en persoonlijke ondersteuning. In de samenwerking met onze opdrachtgevers zorgen we voor volledige transparantie als het gaat om het selectieproces, de functionele terugkoppeling en urenverantwoording. We begeleiden alle kwalificaties intensief.  Hierdoor kunnen we u als klant ontzorgen van A tot Z: of het nu gaat om training, introductie bij de opdrachtgever, roosterplanning, handboek op lokatie, periodiek overleg of administratieve zaken.

TROTS OP ONZE KLANTEN

DE WEG NAAR ONS SUCCES IN DE AFGELOPEN JAREN

1996

OPGESTART

Opgericht door Joop Nagtegaal
2005

PROFESSIONALISATIE

Professionalisatie dienstverlening
2014

FOCUS

Focus op Hospitality & Facilitaire ondersteuning
2018

Uitbreiding

Uitbreiding dienstverlening Kantoor ondersteunende functies

WAT KAN SDG VOOR JOU DOEN?

NEEM CONTACT OP!

HET SDG TEAM

Telefonistes, Receptionistes, Secretaresses, Hospitality, Medewerkers, Huismeesters, Concierges, Call Center Medewerkers
SDG
Facilities
3861SL, Nijkerk, Bezembinder 2
Job Alert