Enthousiaste receptioniste op oproepbasis in Eindhoven

Eindhoven

Parttime

Oproepbasis

Voor een opdrachtgever gevestigd in Eindhoven zoeken wij een enthousiaste kandidate die ons team van receptionistes wil komen versterken. Op de dagen dat de vaste receptionistes niet kunnen werken, spring jij als onze rots in de branding bij. Je hebt wel wat uren per week over of je zoekt gewoon een leuke bijbaan.

Over deze functie

Jij geeft de klant die binnenkomt onmiddellijk een warm welkom gevoel en zorgt ervoor dat de klant op een goede manier te woord wordt gestaan. Je geeft hem/haar een bezoekerspasje en meld hem of haar aan in een bezoekersregistratiesysteem. Jij bent het visitekaartje voor zowel SDG Facilities als van onze opdrachtgever. Je ontvangt de post en pakketten voor de medewerkers en verdeelt deze over de postvakjes. Je verstrekt de juiste informatie aan bezoekers en medewerkers. Je neemt de telefoon aan en verbindt de beller door met de juiste medewerker of afdeling. Een echte hands-on functie. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat je alles goed kan leren, voordat we je het alleen laten doen.

Wij zijn op zoek naar een representatieve kandidaat of kandidate die in Eindhoven woonachtig is of binnen een straal van 20 km woont. De werkdagen zijn van 08:00 tot 18:30 uur.

Verantwoordelijkheden
  • Bedienen van computergestuurd telefoonsysteem, beantwoorden, adequaat doorverbinden en verwerken van al het telefoonverkeer (klanten, leveranciers, collega’s)
  • Als gastvrouwfunctie zowel in- als externe klanten op een vriendelijke wijze ontvangen, aanbieden van koffie en gast(en) en aanmelden
  • Registreren en uitschrijven van bezoekers
  • Klachten c.q. storingen in het pand adequaat oppakken en afhandelen
  • Vergaderzalen reserveren
  • (Kantoor)voorraden bijhouden en contacten onderhouden met diverse leveranciers
  • Nieuwe medewerkers uitleg geven over toegangscontrolesysteem, overhandigen toegangspas en wegwijs maken in het kantoor

Dit kan je van ons verwachten

  • Een bruto uursalaris van 14,50 euro
  • Pensioenregeling
  • 8% vakantie geld
  • Een 7 maanden contract met als doel om jou vast in dienst te nemen
  • Gratis parkeerplek bij de klant
  • Aanbrengen nieuwe klant, 350 euro netto
  • Binnenhalen nieuwe collega, 100 euro netto
  • Reiskosten (21 cent per KM)
  • Een goed inwerk traject
  • Persoonlijke begeleiding

Dit kunnen wij van jou verwachten

  • relevante werkervaring als receptioniste (minimaal 1 jaar)
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal
  • Goede beheersing van het Ms Office (Outlook, Word en basis Excel)
  • Professionele houding en representatieve uitstraling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Dienstverlenende instelling
  • Nauwkeurig en accuraat
  • Flexibele inzetbaarheid, bereid zijn om in te vallen tijdens afwezigheid van een collega

Denk je nu, dit is nu echt iets voor mij? Solliciteer dan direct!
Dan komen wij graag met jou in contact! Door middel van een klik op  “Direct solliciteren” met daarin jouw CV, maar zeker een pasfoto horen wij graag of we jou mogen bellen om de vacature met je te bespreken.

Astrid, jouw contactpersoon

Wil jij toch nog meer informatie over het sollicitatieproces? Vul dan het contactformulier in en Astrid neemt zo spoedig mogelijk contact met jou op.

Scroll naar boven
Online
SDG Facilities X

Astrid | SDG Facilities

SDG Facilities richt zich al 25 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, conciërges en call-center medewerkers.