ERVARING

SDG Facilities richt zich al 25 jaar op het projectmatig invullen van functies zoals telefonistes, receptionistes, secretaresses, hospitality medewerkers, huismeesters, conciërges en call-center medewerkers.

COMMUNICATIE

SDG staat garant voor korte communicatielijnen, waardoor de medewerkers kunnen rekenen op een prettige en persoonlijke ondersteuning bij het werk dat zij doen voor verschillende opdrachtgevers.

TRANSPARANTIE

In de samenwerking met onze opdrachtgevers zorgen we voor volledige transparantie als het gaat om het selectieproces, de functionele terugkoppeling en urenverantwoording.

ONZe DIENSTEN

SDG ontzorgt. Zo levert SDG al 25 jaar uw ondersteunende diensten zorgeloos en flexibel op maat. Wat kan SDG voor u betekenen?

Bekijk de diensten

TROTS Op ONze klanten

HOSPITALITY VOOR KORTE EN LANGE TERMIJN OPLOSSINGEN

De flexibele medewerker is het eigentijdse antwoord voor organisaties die agile willen zijn, maar tegelijk verzekerd willen zijn van continuïteit. Het is een oplossing voor tijdelijke gerichte ondersteuning of voor vervanging voor langere tijd. Jouw personeel krijgt voor langere periode een contract, op projectbasis. Wij gaan graag voor jou aan de slag!

ONTZORGING BIJ HET WERVEN VAN MEDEWERKERS

SDG Facilities ontzorgt jou in de zoektocht naar (tijdelijke) extra medewerkers. Wij regelen het hele traject van de selectie van kandidaten tot en met een soepele start. Door onze jarenlange ervaring hebben wij niet alleen goed opgeleide specialisten in dienst, maar ook een actueel en groot netwerk van specialisten op de arbeidsmarkt.

Voordelen VOOR DE MEDEWERKERS EN DE ORGANISATIE

Flexibele medewerkers hebben veelal dezelfde zekerheden als bij een vaste baan. Denk bijvoorbeeld aan een contract voor onbepaalde tijd, maar dan wel met het voordeel dat zij verschillende projecten kunnen doen bij interessante opdrachtgevers. Daarnaast  bouwen ze snel een groot netwerk op. Deze stimulansen zorgen ervoor dat onze specialisten gemotiveerde werknemers zijn.

Waarom SDG

  • Meer dan 25 jaar ervaring
  • Eigen trainingscentrum
  • NEN 4400-1 gecertificeerd
  • Goede prijs-kwaliteitsverhouding
  • Actief in heel Nederland
  • 100% bezetting
  • Volledige transparantie
  • Groot- en actueel netwerk
187,000

Beantwoorde gesprekken voor klanten

550,000

Minuten persoonlijke aandacht

75,000

Aantal bezoekers die wij jaarlijks ontvangen

Wat KLanten zeggen

SDG biedt ons met haar dienstverlening de mogelijkheid om ons te focussen op het geen waar we goed in zijn. Dat werkt prettig en geeft vertrouwen.
- Peter Klaas,
Ballast Nedam

Het SDG team

Telefonistes, Receptionistes, Secretaresses, Hospitality, Medewerkers, Huismeesters, Concierges, Call Center Medewerkers

Neem Contact op

Wilt u meer informatie over de dienstverlening van SDG of over één van de vacatures die open staan? U kunt ons bellen, mailen, een chatbericht sturen of het contactformulier invullen. U bent ook altijd welkom om bij ons langs te komen op het kantoor.

5/5